Blog

Blijf up-to-date in de wereld van marketing- en sales automation en ontdek handige tips, tricks en tools op ons FAKTOR21 blog.

De value ladder in marketing- en salesautomation

Lead generation is een bijzonder belangrijk onderdeel van je strategie. Je moet dan ook eerst interesse opwekken voordat je nog maar kunt denken aan een volgende stap.

Stefan Kerkhof

Een gids tot e-maillijsten

Een van de sleutels tot goede e-mails is de juiste content naar de juiste mensen sturen. Toch zondigen velen tegen die regel door bijvoorbeeld een nieuwsbrief naar het hele klantenbestand te sturen. ...

Stefan Kerkhof

Waarom een CRM en sales automation een winning combination zijn

Eén van de grootste vijanden van een sales professional is tijd. Hoe beter ze die kunnen indelen, hoe efficiënter ze werken. En dat is waar zowel een CRM-systeem als sales automation een antwoord ...

Stefan Kerkhof

Waarom een CRM & marketing automation een winning combination zijn

De meeste bedrijven houden hun klantdata al op een manier bij, zij het via een CRM-systeem of zelfs een spreadsheet. Maar al te vaak stopt het daar. En dat is jammer. Want zowel potentiële als ...

Stefan Kerkhof

Gids: wat is marketing automation en hoe start je ermee?

Doeltreffende leadgeneration vraagt om een efficiënte marketingaanpak. Veel bedrijven hanteren daar manuele processen voor. Anderen zien de kracht van marketing automation.

Stefan Kerkhof

Waarom starten met marketing automation?

Steeds meer bedrijven wagen zich aan marketing automation om hun bestaande processen te optimaliseren en om de conversiekans van nieuwe leads te maximaliseren. Niet onlogisch, want het brengt veel ...

Stefan Kerkhof

FAKTOR21 maakt marketing- en salesteams performanter

ANTWERPEN - Een team van zeven marketing automation-specialisten en digitale experts lanceert ‘FAKTOR21’. Hun missie? Marketing- en salesteams helpen om meer return te halen uit nieuwe (online) leads ...

FAKTOR21