Blog

Blijf up-to-date in de wereld van marketing- en sales automation en ontdek handige tips, tricks en tools op ons FAKTOR21 blog.

Sales automation: voor efficiënte salesteams en meer gegenereerde business

Bij elk salesproces komt aardig wat organisatie en administratie kijken. En laten dat nu net de zaken zijn waar sales zich niet al te graag op focust. Sales en administratie kosten tijd, terwijl ...

Stijn

Meer tijd voor gekwalificeerde leads dankzij een sales qualification strategie

Een constante stroom aan leads. Zalig, zou je zeggen. Totdat je de leads contacteert en vaststelt dat 80% van die leads helemaal geen interesse, budget of bevoegdheid heeft. Lastig, want als sales ...

Stijn

Hoe je CRM je online inspanningen meetbaar maakt

Elk bedrijf heeft wel ergens een online aanwezigheid. Een website, social media, advertenties, e-mails, vermeldingen in artikels, noem maar op. Allemaal om te zijn waar de doelgroep is om zo het merk ...

Kenneth Thys

Een effectieve lead nurturing aanpak voor meer return op het einde van de rit

Niet elke lead die een formulier invult, is automatisch een klant. In veel gevallen moet je die leads bewerken tot klant door voldoende toegevoegde waarde aan te bieden. Kortom: je hebt nood aan ...

Stefan Kerkhof

CRM als spil tussen marketing en sales: betere handovers, meer efficiëntie & hogere return

Je marketing- en salesteam zijn twee belangrijke motoren van je groeistrategie. Ze kunnen niet zonder elkaar. Toch zie je vaak dat er een kloof is tussen de twee teams. Ze begrijpen elkaar niet en ...

Stijn

10 tips om van CRM te veranderen

Je hebt de knoop doorgehakt om je huidige CRM te migreren naar een nieuw of dat je simpelweg je eerste CRM-systeem wilt opstarten, mogelijk met de optie om aan marketing- en sales automation te doen. ...

Stefan Kerkhof

De value ladder in marketing- en salesautomation

Lead generation is een bijzonder belangrijk onderdeel van je strategie. Je moet dan ook eerst interesse opwekken voordat je nog maar kunt denken aan een volgende stap.

Stefan Kerkhof

Een gids tot e-maillijsten

Een van de sleutels tot goede e-mails is de juiste content naar de juiste mensen sturen. Toch zondigen velen tegen die regel door bijvoorbeeld een nieuwsbrief naar het hele klantenbestand te sturen. ...

Stefan Kerkhof

Waarom een CRM en sales automation een winning combination zijn

Eén van de grootste vijanden van een sales professional is tijd. Hoe beter ze die kunnen indelen, hoe efficiënter ze werken. En dat is waar zowel een CRM-systeem als sales automation een antwoord ...

Stefan Kerkhof

Waarom een CRM & marketing automation een winning combination zijn

De meeste bedrijven houden hun klantdata al op een manier bij, zij het via een CRM-systeem of zelfs een spreadsheet. Maar al te vaak stopt het daar. En dat is jammer. Want zowel potentiële als ...

Stefan Kerkhof