9 signalen dat je CRM-systeem geen match is
Een goed CRM-systeem is het kloppende hart van je marketing- en salesactiviteiten. Of dat zou het toch moeten zijn. In een ideale wereld zou het een aardig deel van je werk uit handen moeten nemen en ...
Een goed CRM-systeem is het kloppende hart van je marketing- en salesactiviteiten. Of dat zou het toch moeten zijn. In een ideale wereld zou het een aardig deel van je werk uit handen moeten nemen en ...
Bij elk salesproces komt aardig wat organisatie en administratie kijken. En laten dat nu net de zaken zijn waar sales zich niet al te graag op focust. Sales en administratie kosten tijd, terwijl ...
Een constante stroom aan leads. Zalig, zou je zeggen. Totdat je de leads contacteert en vaststelt dat 80% van die leads helemaal geen interesse, budget of bevoegdheid heeft. Lastig, want als sales ...
Elk bedrijf heeft wel ergens een online aanwezigheid. Een website, social media, advertenties, e-mails, vermeldingen in artikels, noem maar op. Allemaal om te zijn waar de doelgroep is om zo het merk ...
Niet elke lead die een formulier invult, is automatisch een klant. In veel gevallen moet je die leads bewerken tot klant door voldoende toegevoegde waarde aan te bieden. Kortom: je hebt nood aan een ...
Je marketing- en salesteam zijn twee belangrijke motoren van je groeistrategie. Ze kunnen niet zonder elkaar. Toch zie je vaak dat er een kloof is tussen de twee teams. Ze begrijpen elkaar niet en ...
Je hebt de knoop doorgehakt om je huidige CRM te migreren naar een nieuw of dat je simpelweg je eerste CRM-systeem wilt opstarten, mogelijk met de optie om aan marketing- en sales automation te doen. ...
Lead generation is een bijzonder belangrijk onderdeel van je strategie. Je moet dan ook eerst interesse opwekken voordat je nog maar kunt denken aan een volgende stap.
Een van de sleutels tot goede e-mails is de juiste content naar de juiste mensen sturen. Toch zondigen velen tegen die regel door bijvoorbeeld een nieuwsbrief naar het hele klantenbestand te sturen. ...
Eén van de grootste vijanden van een sales professional is tijd. Hoe beter ze die kunnen indelen, hoe efficiënter ze werken. En dat is waar zowel een CRM-systeem als sales automation een antwoord ...