HubSpot: jouw pad naar alignment

Als je je teams op één lijn wilt krijgen, is inzichtelijke CRM-software vaak een van de eerste zaken waar je aan denkt. Het liefst van al een plek waar je hele marketing- en salesaanpak in samenkomt zodat iedereen compleet inzicht heeft. Eén technologie, één waarheid. 

 

HubSpot is wat dat betreft de #1 software wereldwijd. Het is niet alleen een uitgebreid CRM-systeem. Het is ook een platform waarmee je je processen optimaliseert en inzicht in heel je commercieel proces vergaart. Inzicht dat je helpt om je teams dichter bij elkaar te brengen.

 

Daarnaast is het modulaire software. Je betaalt alleen voor datgene dat nuttig is voor jou! 

partner-badge-color
undraw_Check_boxes_re_v40f

Waarom HubSpot?

  • done

    Vlotte integratie met externe systemen

  • done

    Gebruiksvriendelijk

  • done

    Uitgebreide rapportagemogelijkheden

  • done

    Diepgaande automatisering van marketing, sales & operations

Het Hubspot-platform

CRM

Een uitermate krachtig CRM-systeem is waar HubSpot het meeste om gekend is. Het gemak en inzicht dat het met zich meebrengt is ondertussen zeer gekend.

Met een HubSpot-CRM beheer en volg je je contacten frictieloos op. Koppel de nodige systemen eraan en je hebt een compleet overzicht van elk contact in één oogopslag.

Belangrijke kenmerken:

  • done Personaliseerbaar overzicht
  • done Uitgebreide integratiemogelijkheden
  • done Totaal inzicht in elk contact

Marketing hub

De marketing hub van HubSpot gaat verder dan alleen e-mailcampagnes. Het is een tool waarmee je chatbots, landingspagina's, social media kalenders en blogs creëert.

Combineer dat met de uitgebreide rapportagetools van het platform, en je hebt alles in handen om een inbound marketingstrategie probleemloos uit te rollen.

Belangrijke kenmerken:

  • done ROI-analyse per kanaal
  • done Gebruiksvriendelijk content creëren
  • done Gesegmenteerde communicatie

Sales hub

Voor een salesteam draait alles om efficiëntie. HubSpot helpt je om administratie zoveel mogelijk uit handen te nemen en alleen tijd de investeren in die leads die de moeite zijn om op te volgen.

Een minimum aan tijdverspilling met een maximum aan analysemogelijkheden om het meeste uit je deals te halen.

Belangrijkste kenmerken

  • done Administratie automatiseren
  • done Nauwkeurige forecasting
  • done Koppeling met inbox & agenda

Interesse?

Als officiële HubSpot-partner helpen wij je graag verder om je teams op één lijn te krijgen en je productiviteit de hoogte in te jagen.